Manažerské dovednosti

  • řízení a vedení lidí (zadávání úkolů, plánování, stanovení cílů, delegování, hodnocení, …)
  • budování a vedení týmu (jak sestavit efektivní tým, jak ho vést ke stanoveným cílům)
  • vedení porad a meetingů (jak vést poradu efektivně)
  • typologie pro manažery (jak porozumět chování a jednání lidí)
  • time management (organizace práce a času)
  • asertivita (zvládání základních asertivních technik a jejich využití v praxi)
  • prezentační dovednosti (jak prezentovat sám sebe a výsledky práce)
  • efektivní komunikace (odstranění komunikačních bariér, neverbální komunikace, …)
  • neverbální komunikace a řeč těla (jak porozumět neverbálním signálům)
  • zvládání stresu (příčiny, předcházení a práce se stresem)
  • řešení konfliktů (příčiny a typy konfliktů, metody a způsoby řešení)
  • personální procesy (nábor, výběr, adaptace, …)